З переходом на віддалене навчання у багатьох школярів змінився режим дня, вони стали пізно лягати, мало займаються спортом і не беруть участь у жодних заходах.
Група вчених з Торонто спромоглася з'ясувати, що перехід на віддалене навчання погано вплинув на психіку дітей. Під час дослідження експерти спостерігали за 2026 дітьми у середньому віці 11 років.
Через те, що школярі почали більше часу проводити за комп'ютерами, планшетами, смартфонами та телевізорами їхня поведінка почала змінюватися. Більше того, у дітей з аутистичними розладами ризик розвитку депресії в таких умовах значно вищий.
Також повідомляється, що негативний вплив на непсихічне здоров'я дітей також надає реклама та новини. За словами вчених, дітям потрібне живе спілкування, щоб повернутися до нормального стану.
Джерело: cursorinfo